donderdag 9 mei 2013

Fabrics and more...

Ok, de aanschaf van de naaimachine werd al snel gevolgd door een extra, net zo nodige aanschaf... Klosjes draad en stofjes! Oei, wat was het heerlijk om in die stoffenkraam te staan... Zoveel mooie stoffen, in de meest uiteenlopende kleuren. Helaas, daar heb ik geen foto van, maar wel een foto van de aangeschafte stofjes.

Well, after I bought the sewingmachine it didn't took long before I bought some tread and cotton. Oh, how wonderful it was to be there at the market... There were soo many different kind of fabrics, soo many different kind of colors. Unfortunately I don't have a picture of the market stall, but I do have a picture of my purchased fabrics.




Maar toen kocht ik niet alleen stofjes, o nee, ook nog wat fournituren... Oh, hoe geweldig is dat wel niet? Het was maar goed dat ik een vriendin bij me had, na een aantal aankopen zij ze me: 'Volgens mij heb je nu wel genoeg'. Zonder haar had ik geen stuiver meer in mijn portomonnee gehad, wat een prachtige dingen zijn er toch verkrijgbaar... Volgende keer weer lekker rondshoppen, neem dan weer een vriendin mee of gewoon niet teveel geld.

But after that I've also bought some haberdashery... Oh how lovely it all is... It was a very good idea of taking a friend with me because after some purchases she told me: 'I think you have got enough for now.' If she hadn't said that, I would have bought lots and lots more habedashery, and I wouldn't had left a penny in my pocket. Next time I'll return to shop again there, perhaps I should take her again with me, or I've to limit my spendings.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten