maandag 21 januari 2013

Markers

Als ik bezig ben met een project en dat is niet recht-toe-recht-aan-breien, dan markeer ik bepaalde punten... Nu kun je daar natuurlijk heel hippe markeerringen voor gebruiken, echter ik had nog een doosje veiligheidsspelden liggen, werkt net zo goed! Wel zorgt dat bij anderen soms voor vraagtekens. Ik had pas een paar vriendinnetjes op bezoek,  één stond met mijn breiwerk in haar handen, eerst kwam de vraag: 'Heb jij dit gemaakt?' en daarna 'Waarom zitten al die veiligheidsspelden erin?'.



When I'm busy with a project which you can't knit straight on, then I will mark certain points... You can use very fashionable markers, but I had I little box of safety pins, works also very good! Only sometimes it causes question-marks by some people. I was having some friends for dinner a few nights ago, one of them stood with WIP 1 in her hands and asked me: 'Did you make this?' followed by 'Why are all those safety pins in it?'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten