vrijdag 25 januari 2013

Love!

WIP 1 is klaar! Niet echt een verrassing aangezien ik gisteren nog maar twintig naalden hoefde te breien... En sinds vanavond zijn we onafscheidelijk, liefde op het eerste gezicht! 

Het is de eerste keer dat ik zoiets heb gebreid, daarom heb ik ook het meest makkelijke patroon gekozen, het stond heel goed beschreven in een boekje dat ik al eerder had gekocht. Nou ik ben er heel blij mee! Ik gok dat er wellicht nog een keer zo'n project gaat komen, misschien dan wel met een iets moeilijker patroon...

Tja, ik gok dat wel duidelijk is wat ik gebreid heb... Twee (zo goed als) dezelfde delen... Perfect voor het huidige weer hier, net iets onder het nulpunt... Ik ben verliefd op deze twee!


WIP 1 is finished! It isn't a real surprise, because I posted yesterday that I only had to knit twenty needles. Since this evening we're inseparable, love at first sight!

It's the first time that I've made something like this project, therefore I've chosen the easiest pattern  it was very well explained in a little book I bought a few months earlier. Well I'm very happy with those two! I guess somewhere in future I'll make again such project, but then with a pattern that's a little more difficult. 


Well I guess it's quite clear what I've knitted... Two (almost) identical parts... Perfect for the current weather, just a few degrees below zero... I'm in love with these two! 






Het zorgt ervoor dat ik moet glimlachen, een heel brede glimlach, van oor tot oor. :D 

It makes me smile... a very big smile, from ear to ear. :D


Nou, ze zijn best fotogeniek, al zeg ik het zelf... Gemaakt van fantasiegaren, daardoor is er geen logica in het verspringen van kleur, zelf vind ik dat er juist erg leuk uitzien. Verliefd tot over mijn oren!

Well, they are kind of fotogenic, I guess...  Made of fantasy-yarn, therefore there isn't any logic in color of the socks. I think it looks great because of that. Totally in love!


Ik heb ze gemaakt naar het basispatroon in het bovenstaande boekje, alleen ik heb een ronde teen gemaakt in plaats van een bandteen, nu klinkt het net alsof ik er heel veel weet van heb.
Nou zonder dat boekje had ik nooit een sok gemaakt, maar ieder deel van de sok wordt heel duidelijk uitgelegd, dus zoals ik daarnet al schreef, ik maak vast nog een keer een paar sokken!

I've made them to the basic-pattern in the book above, only I did make a different toe. Well without that book I think there wouldn't be any socks of my hand. But they explained very well every part of a sock, so like I said before: I guess I'll be make another pair in future!

3 opmerkingen:

  1. Ik snap jou verliefdheid wel, erg leuk geworden !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook een keer sokken met die toverwol gebreid, ze zijn erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig jouw sokken, met van die mooie kleuren. Ik zou het graag kunnen maar het lijkt me zó moeilijk, maar misschien moet ik eens zo'n boekje uit de bieb halen.
    groetjes, Famke

    BeantwoordenVerwijderen