zondag 1 maart 2015

Mr. Octopus

Al mijn foto's bekijken van de afgelopen maand is best leuk, zoveel leuke dingen die je dan toch even herbeleeft. Vandaag lekker genieten van het best mooie, droge weer, wandelen met de hond en een heerlijk mug-cakeje (recept komt van Mies's Life) met thee.


Browsing through my photo's from last month is a lovely thing to do, relive things again. Today I'm enjoying the dry weather, walks with our dog and a lovely mug-cake (recipe from Mies's Life) with a mug of tea. 

Hieronder Mr. Octopus, in de koffie-/theepauzes en verloren momenten op mijn werk gehaakt. Een vrolijke octopus. Circa 15 in doorsnede is het lijf, tentakels zijn ook ongeveer15-20cm lang. Ik heb geen voorbeeld voor Mr. Octopus gebruikt, alleen mijn eigen fantasie. Goed gelukt vind ik zelf.


Above Mr. Octopus, made in coffee-/tea-breaks and lost moments at my job. It's a happy octopus. Approximately 15 centimeters in height and his tentacles are 15-20 centimeters. I didn't use an example to make Mr. Octopus, just my own imagination. 

Mijn collega's vonden het zonde dat het een hondenspeeltje werd, veel te leuk voor onze hond. En die zou hem snel slopen meenden ze. Tja, ik hoopte dat hij toch een tijdje mee zou gaan... Het eerste uur ging het goed, Mr Octopus werd afgelikt en overal mee naar toe gesleept. Echter toen begon het slopen, de vulling (anderhalf oud t-shirt) lag er een half uur later uit.



My colleagues thought it was a waste that it became a dog toy. Our dog would demolish it fast they thought. Well I hoped it would last longer... The first hour went well, he walked miles with it and gave it licks. But then he started to destroy the toy, the filling (one and a half t-shirt) were out in 30 minutes.

Benieuwd hoe het er na vier weken uit ziet? Juist, weinig van over, maar onze hond is nog steeds met het laatste resterende stuk blij. Binnenkort maar weer iets nieuws haken, ik heb nog genoeg van dergelijke 'wol' in huis.




Curious about how Mr. Octopus looks like after four weeks? There isn't left a lot of him, but our dog is still happy with the remaining piece. I'll make a new dog toy in future again, lots of this yarn in stock. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten