zondag 23 juni 2013

Goedgemutste breicampagne II

Op onderstaande foto ben ik fijn aan het breien aan een nieuw mutsje voor de Goedgemutste Breicampagne van Innocent Drinks. Al eerder heb ik over de Goedgemutste Breicampagne geschreven, toen liet ik ook mijn eerste mutsje van dit jaar zien. 


At the above picture I'm knitting a new hat for the campagne of Innocent Drinks. I showed you before a picture of the first hat I've knitted this year...

Na dat ene mutsje zijn er nog een aantal bij gekomen, zie ook onderstaande foto... Gaat goed, nietwaar? Al negen stuks en ik ben met de tiende bezig...


After that first one, I've made some more of them, you can see them at the above picture... It's going well, isn't it? I've got already nine of them and I'm working on the tenth...  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten