dinsdag 23 april 2013

Progress WIP 2 & 4

Ieder weekend vordert WIP 2 een beetje, ik werk er dan alleen aan. Op het moment heb ik ongeveer veertig onderdelen. Nieuwsgierig?

Het heeft al een aardig oppervlak op dit moment...

Hieronder een foto van WIP 2, ik heb het even uitgelegd, zoals zichtbaar is er nog heel wat werk te verzetten voor alles aan elkaar zit. Maar dan moet ik eerst nog wat extra rechthoeken breien.


Every weekend there's some progress with WIP 2, I'm only working in the weekends at it. At this moment I've got about forty pieces. Curious?

Well it's growing by the weekend...


You can see a picture of it below this text, I've put it out, there is still a huge amount of work to do before it's finished. But first I've to knit more rectangles. 




Doordeweeks werk ik aan meerdere andere, kleine projectjes, waaronder ook WIP 4. Ik maak het als een presentje voor een paar maanden geleden verhuisd vriendinnetje. Maar het vlot niet zo heel erg, nou ja, dat is niet helemaal waar... Ik heb er een beetje mijn twijfels over. Het wordt een rondgehaakt kussen, alleen het wordt nog niet helemaal zoals ik het in gedachten had. De kleuren zijn wel goed, alleen het lijkt wel af ik teveel meerderingen per ronde heb, aangezien er een overschot aan rondes ontstaat. Het wordt nu zo hobbelig rondje. Tja, ik weet het even niet zo goed, misschien moet ik beide rondes binnenkort toch maar uithalen en wellicht opnieuw starten, maar dan met minder meerderingen per ronde dan het voorgeschreven patroon. Wordt vervolgd...

At weekdays I'm working at several different, smaller projects, like WIP 4. I'm making it as a present for a recently moved friend. But it isn't going very well... I've got my doubts about this crochet-project. It should become a round cushion, but every round I'm adding it seems that it gets wobblier. I guess there are too much increases? Well, I'm thinking of get it undone and to start again, but then with less increases per round than is written in the pattern. Because I really like the colours and the idea of it, but only the way it turns out I'm not liking that part of it. To be continued...




De onderstaande foto is van een sjaal die ik ongeveer vier jaar geleden heb gemaakt... Ik ben dol op de wol, die is zo heerlijk zacht, het is dezelfde wol die ik ook voor WIP 2 gebruik. Het is alleen nogal jammer dat ik de sjaal toen te kort heb gebreid. Inmiddels heb ik besloten om de sjaal opnieuw te maken, alleen dan een stuk langer en met twee of drie kleuren (daar ben ik nog niet helemaal uit...).

And the last picture of this post is a scarf I made about four years ago... I love the wool, it's the same wool of WIP 2, it's so very soft! Love it! But I made the scarf to short then, so I've decided to remake the scarf but then a little bit longer then now and with two or three colors (I'm not quite sure which colors and how many...). 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten